הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2010 7:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי עם תוכן  אומגה RST
נושא: אומגה RST תאריך: 5/7/2010 7:03:00 PM
מחבר/ת: אבי

ברשותי GIANT בנות 8 עם מתלה קדמי RST OMEGA.
מאז שיש לי אותם, אני לא מצליח לכוון את המתלה כמו שצריך.
מישהו יודע איך לכוון את ה- RST או במקרה יודע איפה ניתן למצוא הוראות שכאלה?


חזרה לפורום