טקסט הודעת פורום
| 5/7/2010 7:03:00 PM |
|
נושא: אומגה RST תאריך: 5/7/2010 7:03:00 PM
מחבר/ת: אבי
ברשותי GIANT בנות 8 עם מתלה קדמי RST OMEGA. מאז שיש לי אותם, אני לא מצליח לכוון את המתלה כמו שצריך. מישהו יודע איך לכוון את ה- RST או במקרה יודע איפה ניתן למצוא הוראות שכאלה?
|
חזרה לפורום |
|
|