טקסט הודעת פורום
| 5/8/2010 1:53:00 PM |
|
נושא: איזה ספשלייזד? תאריך: 5/8/2010 1:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
שיכוך מלא/זנב קשיח? מה אופי השטח (שבילים הדוקים/דרדרת/סלעים/חול)? מה אופי הרכיבה (דיוושים-ארוכים/ירידות-מהירות/עליות טכניות)? טיובלס? מה משקלך?
אני מניח שהצמיגים שיש לך היום התאימו לך לפני שנישחקו. אילו צמיגים אלה?
|
חזרה לפורום |
|
|