נושא: הבולם מקורי? תאריך: 5/8/2010 2:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני בספק אם תמצא מדריך למשתמש משנת 2002. סביר להניח שהטכנולוגיה השתנתה לחלוטין מאז - בתקופה ההיא מעטים היו המזלגות שאינם מבוססי אלסטומר, והיום האומגה מבוסס על סליל פלדה, ובחלק מהדגמים מנגנון שיכוך שמן.
אבל אם זה מקורי ומעולם לא עבר טיפול - זו צריכה להיות הדאגה הראשונה שלך. אם הוא עדיין מגיב זה מדהים. אם תמצא מישהו שיטפל בו, סביר להניח שהוא יוכל לתת לך גם הוראות תיפעול.
בהצלחה
|