הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/8/2010 2:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבולם מקורי?
נושא: הבולם מקורי? תאריך: 5/8/2010 2:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני בספק אם תמצא מדריך למשתמש משנת 2002.
סביר להניח שהטכנולוגיה השתנתה לחלוטין מאז - בתקופה ההיא מעטים היו המזלגות שאינם מבוססי אלסטומר, והיום האומגה מבוסס על סליל פלדה, ובחלק מהדגמים מנגנון שיכוך שמן.

אבל אם זה מקורי ומעולם לא עבר טיפול - זו צריכה להיות הדאגה הראשונה שלך. אם הוא עדיין מגיב זה מדהים.
אם תמצא מישהו שיטפל בו, סביר להניח שהוא יוכל לתת לך גם הוראות תיפעול.

בהצלחה


חזרה לפורום