טקסט הודעת פורום
5/8/2010 5:48:00 PM
mano rozen
אשמח לקבל חוות דעת על המעצורים:shimano xt
נושא:
אשמח לקבל חוות דעת על המעצורים:shimano xt
תאריך:
5/8/2010 5:48:00 PM
מחבר/ת:
mano rozen
אשמח לקבל חוות דעת על המעצורים:shimano xt 4 pistons 4 בוכנות ועל XT בכללי.........
תודה
חזרה לפורום