נושא: לפי דעתי... תאריך: 5/8/2010 8:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, לרכיבה בדרדרת דוקא טיובלס מומלץ. כמו כן עדיף צמיג קצת יותר רחב. הכתבה הזו עשויה לעניין אותך: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1142
הצמיג הכי חביב עלי לXC בתנאי דרדרת הוא WTB-MOTORAPTOR. הוא אוחז טוב בקרקע לא יציבה, נשחק בקצב הגיוני, לא יקר ולא כבד. הוא גם מחזיק מצויין טיובלס ביתי, ומצויין גם כקדמי וגם כאחורי. למשקל שלך הוא יהיה אחלה - גם לרכיבה אגרסיבית. רק לודא לחץ אויר סביר.
אני מניח שעם FSR בעליות תוכל "להסתפק" במידה "2.14 מאחור - אני מעדיף צמיג קצת רחב יותר מלפנים, וכנראה הייתי מעדיף "2.24.
|