טקסט הודעת פורום
5/8/2010 8:34:00 PM
ולד קוזמינסקי
צמיג אחורי
נושא:
צמיג אחורי
תאריך:
5/8/2010 8:34:00 PM
מחבר/ת:
ולד קוזמינסקי
אני רוכב על maxiss minion DH צמיג מעולה !
חזרה לפורום