הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/8/2010 8:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בלם ישן מאוד, שכבר כמה שנים איננו מיוצר
נושא: בלם ישן מאוד, שכבר כמה שנים איננו מיוצר תאריך: 5/8/2010 8:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

נחשב מאוד בעיני כל מי שמכיר אותו - אמין ברמה מדהימה (כמו כל הבלמים של שימאנו), עוצמת בלימה גבוהה מאוד, מודולציה נהדרת - עד היום קשה למצוא אותם במשומשים, כי אנשים פשוט לא ממהרים להחליף.

בשנים האחרונות החליף אותו הסיינט 4 בוכנות.

XT בימינו קיים רק בגרסת 2 בוכנות. הוא בלם מעט פחות חזק - אבל עדיין אמין מאוד ומודולציה מצויינת.


חזרה לפורום