נושא: בלם ישן מאוד, שכבר כמה שנים איננו מיוצר תאריך: 5/8/2010 8:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נחשב מאוד בעיני כל מי שמכיר אותו - אמין ברמה מדהימה (כמו כל הבלמים של שימאנו), עוצמת בלימה גבוהה מאוד, מודולציה נהדרת - עד היום קשה למצוא אותם במשומשים, כי אנשים פשוט לא ממהרים להחליף.
בשנים האחרונות החליף אותו הסיינט 4 בוכנות.
XT בימינו קיים רק בגרסת 2 בוכנות. הוא בלם מעט פחות חזק - אבל עדיין אמין מאוד ומודולציה מצויינת.
|