נושא: ניקוי אופניים אינטנסיבי תאריך: 5/8/2010 11:24:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר
לאחר כמה רכיבות בוציות / מאובקות הרשתי לעצמי בסיום הרכיבה להכנס לתחנת דלק שבה יש ניקוי רכבים ושם לקחתי את הגרניק - לחץ מים (מטורףףף) ותוך דקה הורדתי את כל האבק/בוץ שהצטבר על האופניים בכל חור הכי קטן...
נאמר לי שהדבר הזה יעיל אך לא בריא לאופניים וללאגרים הנמצאים בכל מיני מקומות ברכיבי האופניים...
מישהו שמע על כך, האם זה באמת מזיק לטווח הארוך? או שיש פתרון קל ומהיר לניקוי אופניים יסודי... ??
אשמח לשמוע המלצות ותשובות... תודה
|