הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2010 12:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מעדיף את הפלדה
נושא: אני מעדיף את הפלדה תאריך: 5/9/2010 12:26:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ההפרש במחיר לא מבוטל (אם כי הקוולר עדיין זול מצמיגי קוולר אחרים), וההפרש במשקל זניח, לטעמי.

אבל הקוולר יעבוד לא פחות טוב. ההבדל היחידי - בצמיג המסויים הזה - הוא בשפתי הצמיג ולא במבנה שלו. בצמיגים אחרים הסיפור שונה.


חזרה לפורום