נושא: אני מעדיף את הפלדה תאריך: 5/9/2010 12:26:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ההפרש במחיר לא מבוטל (אם כי הקוולר עדיין זול מצמיגי קוולר אחרים), וההפרש במשקל זניח, לטעמי.
אבל הקוולר יעבוד לא פחות טוב. ההבדל היחידי - בצמיג המסויים הזה - הוא בשפתי הצמיג ולא במבנה שלו. בצמיגים אחרים הסיפור שונה.
|