הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2010 12:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שטיפה בלחץ זה ממש רע לאופניים
נושא: שטיפה בלחץ זה ממש רע לאופניים תאריך: 5/9/2010 12:51:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אפילו מיסבים "אטומים" אינם באמת כאלה. זהו תרגום לא מוצלח מ"Sealed Bearings" באנגלית, שמשמעותו "מיסבים חתומים" והכונה שאי אפשר לפרק אותם לחלקיהם.

יש מאמרים על שטיפת אופניים, וכדאי לקרוא. הכלל הפשוט הוא להשתמש במיים זורמים ובמברשת, בסבון כשחייבים - ובכל מקרה להתרחק מהמיסבים השונים שבאופניים (צירי גלגלים, ציר מרכזי, פדלים, מערכת הראש, בולם הזעזועים, ואם ישנם - מיסבי השלדה).

ועוד משהו - לכלוך שאיננו נמצא על גבי חלקים נעים (שרשרת/גלגלי שיניים) או בתוך המיסבים איננו גורם כל נזק, ואין סיבה לנקותו. אם מחיר הנקיון הוא נזק אפשרי לרכיבים אחרים, לא בטוח שזה משתלם.


חזרה לפורום