הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2010 7:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  ראשית תודה על התגובה המפורטת....
נושא: ראשית תודה על התגובה המפורטת.... תאריך: 5/9/2010 7:32:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

שנית, לגבי הכדאיות, דודים שלי נמצאים בגרמניה ושם הפס בלבד עולה כ 85 יורו שהם 400 ש"ח בערך על זה תוסיף 20% מס והגענו ל 500 ש"ח. עדיין כדאי :)

בכל אופן מאחר ולא רציתי שהגגון ייגנב בגלל התקנה על פסים סטנדרטיים, ומאחר ועדיין לא אספתי מספיק זוזים כדי לקנות גגון טולה מקורי, אני אחכה עוד קצת ובינתיים אמשיך להכניס את האופניים לרכב.

בכל מקרה, תודה על העזרה!

דני


חזרה לפורום