הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2010 9:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מקסיס מיניון...
נושא: מקסיס מיניון... תאריך: 5/9/2010 9:45:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אינו צמיג מעולה, אלא שני צמיגים מעולים.
חשוב לשים לב כי למיניון יש דגם לקדמי ודגם שונה לאחורי ולא מומלץ להתבלבל.

הצמיג הזה מתאים לגלגל קדמי:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=2648

וזה לאחורי:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?manufacturers_id=51&products_id=2550

כמובן שכדאי קדם לענות על תגובתו של איתן, מכיוון שהאופניים והסגנון הם השיקול הראשוני והחשוב יותר, עוד לפני בחירת הדגם.
(התשובה כבר קיימת, אבל ההערה לשם התיעוד :) )



חזרה לפורום