טקסט הודעת פורום
| 5/9/2010 9:54:00 AM |
|
נושא: המלצה אחרת תאריך: 5/9/2010 9:54:00 AM
מחבר/ת: ניר עמיחי
ראשית, תודה רבה על תגובתך, אני מבין מהתגובה שאתה לא מת על ראלי, האם יש לך המלצה אחרת, זה ילד שרוכב איתי מסלולים ארוכים חלקם טכנים יותר וחלקם טכנים פחות. לא רק סיבוב בשכונה בשביל הרושם :)
ניר
|
חזרה לפורום |
|
|