נושא: מקורי! תאריך: 5/9/2010 1:30:00 PM
מחבר/ת: אבי הרוכב לעיתים
הבולם מקורי, לעולם לא עבר טיפול (הזנחה פושעת!!!). יש ברגי כיוונון על כל צד (בצד אחד רשום +/- ואילו בצד השני רשום S/L ובתחתית כל רגל של המזלג יש בורג אלן. ד.א, הוא עובד כשליש ממהלכו והתחושה היא כאילו הוא מכוון לדאונהיל ובדרופים של 2 מ´ הוא יעבוד, אבל מכיוון שאני רוכב שבילים/ קרוס קאנטרי, אז הוא לא ממש מספק את דרישותיי. בכל אופן נחפש משהו שיטפל בו.
|