טקסט הודעת פורום
| 5/9/2010 1:57:00 PM |
|
נושא: שקול בחיוב החלפה תאריך: 5/9/2010 1:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה מלכתחילה לא בולם מהשורה הראשונה, ולא בטוח שיהיו למישהו החלקים הדרושים. אם זה לא יבוא בקלות - בכמה מאות ש"ח תוכל לקנות בולם ברמה לא פחותה, שטיפולים בו יהיו יותר פשוטים.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|