הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2010 6:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי הרוכב לעיתים עם תוכן  זה החשש
נושא: זה החשש תאריך: 5/9/2010 6:01:00 PM
מחבר/ת: אבי הרוכב לעיתים

אתה מבין, האופניים שווים היום כאלפייה (בלחץ), כך שלשדרג את הבולם הקדמי לא ממש בא בחשבון, מה גם שיש עוד כמה אלמנטים שכבר צריך להחליף/ לשדרג.
אבל תודה בכל אופן.
ד.א,
נראה לי כבר שאשדרג את הבולם כשהוא משודך כבר לאופניים חדישים יותר...


חזרה לפורום