נושא: זה החשש תאריך: 5/9/2010 6:01:00 PM
מחבר/ת: אבי הרוכב לעיתים
אתה מבין, האופניים שווים היום כאלפייה (בלחץ), כך שלשדרג את הבולם הקדמי לא ממש בא בחשבון, מה גם שיש עוד כמה אלמנטים שכבר צריך להחליף/ לשדרג. אבל תודה בכל אופן. ד.א, נראה לי כבר שאשדרג את הבולם כשהוא משודך כבר לאופניים חדישים יותר...
|