הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2010 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל אוחיון עם תוכן  שווה ראש ברש ?.
נושא: שווה ראש ברש ?. תאריך: 5/9/2010 9:23:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון

הציעו לי לעשות ראש בראש והבן אדם יוסיף לי כסף אבל כמה כסף הוא לא אמר הוא אמר לי רק תחשוב על סכום שמתאים לך ודבר איתי,
אז ככה האופניים שלי זה אופני mongoose black diamond double
ושלו זה gt ruckus 3.0

המפרט של האופנים שלי זה : בולם אחורי :fox dhx 3.0
בולם קדמי :marzocchi drop off 150mm
שיפטרים:sram x-7
מעביר קידמי:shimano deore
מעביר אחורי:sram x-7
ברקס הידראולי : hayes nine
מוט כיסא טלסקופי
גריפים ננעלים של odi
חישוקים: single track
קראנק /כידון/ סטמים תוצרת HUSSEFELT TRUVATIV

ושלו זה לפי מה שראיתי לא מפרט במדויק מה שאני זוכר,
מעבירים סרם X7 , הילוכי סרם X7 אחורי , מעביר קידמי LX .בולם אחורי פוקס ונילה , כידון טרובטיב , קרנק טרובטיב ,קסטה סרם ,שרשרת שימנו ,סטם טרובטיב ברקסים hayes sole

כמה לפי דעתכם הוא צריך להוסיף לי , והאם בכלל שווה לי להחליף ? אני בעיקרון לא רוכב אגרסיבי , רוכב סינגלים שבילים וכאלה .
:rating:


חזרה לפורום