נושא: שווה ראש ברש ?. תאריך: 5/9/2010 9:23:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון
הציעו לי לעשות ראש בראש והבן אדם יוסיף לי כסף אבל כמה כסף הוא לא אמר הוא אמר לי רק תחשוב על סכום שמתאים לך ודבר איתי, אז ככה האופניים שלי זה אופני mongoose black diamond double ושלו זה gt ruckus 3.0
המפרט של האופנים שלי זה : בולם אחורי :fox dhx 3.0 בולם קדמי :marzocchi drop off 150mm שיפטרים:sram x-7 מעביר קידמי:shimano deore מעביר אחורי:sram x-7 ברקס הידראולי : hayes nine מוט כיסא טלסקופי גריפים ננעלים של odi חישוקים: single track קראנק /כידון/ סטמים תוצרת HUSSEFELT TRUVATIV
ושלו זה לפי מה שראיתי לא מפרט במדויק מה שאני זוכר, מעבירים סרם X7 , הילוכי סרם X7 אחורי , מעביר קידמי LX .בולם אחורי פוקס ונילה , כידון טרובטיב , קרנק טרובטיב ,קסטה סרם ,שרשרת שימנו ,סטם טרובטיב ברקסים hayes sole
כמה לפי דעתכם הוא צריך להוסיף לי , והאם בכלל שווה לי להחליף ? אני בעיקרון לא רוכב אגרסיבי , רוכב סינגלים שבילים וכאלה . :rating:
|