נושא: מספר ההילוכים ויחסי ההעברה תאריך: 5/10/2010 7:11:00 PM
מחבר/ת: noamgri .
לטריפל יש יותר הילוכים לבחור מהם ולרב יש גם הילוכים יותר נמוכים שיקלו עליך בטיפוסים ( זה תלוי בגודל הגגש"ים בקסטה). לרוכב מתחיל לרב מומלץ להתחיל בטריפל אבל אם אתה בכושר טוב אפשר לוותר תלוי בך ובחיבתך לעליות.
|