הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2010 7:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי קריכלי עם תוכן  תודה על ההעינות
נושא: תודה על ההעינות  תאריך: 5/10/2010 7:42:00 PM
מחבר/ת: אבי קריכלי

ואם במידה ואני רוצה מהירות ,אין לי בעיה של כושר , מה היית ממליץ לקחת,אופניים עם גג"ש טריפל או דאבל? מי יותר מהיר?


חזרה לפורום