טקסט הודעת פורום
5/10/2010 7:42:00 PM
אבי קריכלי
תודה על ההעינות
נושא:
תודה על ההעינות
תאריך:
5/10/2010 7:42:00 PM
מחבר/ת:
אבי קריכלי
ואם במידה ואני רוצה מהירות ,אין לי בעיה של כושר , מה היית ממליץ לקחת,אופניים עם גג"ש טריפל או דאבל? מי יותר מהיר?
חזרה לפורום