נושא: בשעה טובה צמיגים חדשים תאריך: 5/10/2010 7:49:00 PM
מחבר/ת: ערן ל
מאחר והעץ המקורי צנח למה אני פותח כאן מחדש. ראשית תודה לכל מי שעזר וסייע.
בשעה טובה רכשתי שני צמיגים חדשים לרכיבת קרוס קאנטריבדגש על שבילים עם כל סוגי הקרקע מסלעת ועד דרדרת.
קידמי WTB STOUT 2.3 אחורי WTB MOTORAPTOR 2.24
כרגע ניפחתי על 40PSI מספיק? יותר מידי?
תודה
|