הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2010 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  גלגלים חדשים...
נושא: גלגלים חדשים... תאריך: 5/10/2010 9:55:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

לקראת בניית אופניים חדשים שיתבססו על Titus FTM מנסה לבחור גלגלים.
ראיתי בפדלים ישנם Mavic Cross Ride במחיר שפוי, ניראה שמקבלים reviews לא רעים בMTBR. סיגנון רכיבה שלי הוא XC אבנים/דרדרת כמו לבנים של חורשים וAM קל יחסית עד בינוני בעתיד. משקל - עד 70kg. יותקנו בלמים דיסק, לא בתוח איזה מזלג יותקן (סיגנון סגירה).

האם לדעתכם זו בחירה הולמת ?

כיוון אני יחסית חדש במכונאות אופניים, אני לא יודעה כרגע איך hub מתייחס לגלגל - האם ניתן להתקיןQR או ציר 20мм (בהתאם לבולם) ?

תודה.


חזרה לפורום