נושא: יש לי נסיון מצויין עם רפידות חישוק של KOOLSTOP תאריך: 5/10/2010 11:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
עם הדגם המקביל שאותו החליף הSUB-40....
אני לא רואה סיבה לקנות את המורכב עם אפשרות להחלפת החלקים. זה נשמע נורא חסכוני וסקסי - עד שאתה מבין שהחלקים להחלפה עולים כמעט כמו הסט האחוד (ללא אפשרות שליפה), ושיקח לך משהו כמו 5 החלפות רפידות כדי שהמחיר של הנשלפים ישתווה למחיר האחודים... ושקרוב לודא שאת האופניים תחליף לפני שתצטרך להחליף עוד סט של רפידות... ושזה סוג של חתונה עם רפידות - ואולי תרצה רפידות של אצטק, למשל...
אז אני קניתי שני סטים של זה: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_125_162&products_id=163
והייתי מאוד מאוד מרוצה. וכשמכרתי את האופניים, הרפידות האלה עדיין היו עליהם :cool:
|