טקסט הודעת פורום
5/10/2010 11:33:00 PM
איתן ברמן
הבנתי שאין שם המון אלמנטים
נושא:
הבנתי שאין שם המון אלמנטים
תאריך:
5/10/2010 11:33:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
סתם לעוף במהירות מטורפת בירידה נשמע לי משעמם אחרי איזשהו זמן.
איך הדרדרת שם?
חזרה לפורום