הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2010 11:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבנתי שאין שם המון אלמנטים
נושא: הבנתי שאין שם המון אלמנטים תאריך: 5/10/2010 11:33:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

סתם לעוף במהירות מטורפת בירידה נשמע לי משעמם אחרי איזשהו זמן.

איך הדרדרת שם?


חזרה לפורום