טקסט הודעת פורום
5/11/2010 1:07:00 AM
איתן ברמן
השנה לא ממש משנה
נושא:
השנה לא ממש משנה
תאריך:
5/11/2010 1:07:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
האנדורו הם אופניים אגרסיביים - יש כאלה שעושים איתם ממש פרירייד.
הסטמפג´מפר הם אופני XC שיכולים לעשות גם AM.
שיטת המתלה זהה בשניהם.
חזרה לפורום