הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 1:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  השנה לא ממש משנה
נושא: השנה לא ממש משנה תאריך: 5/11/2010 1:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

האנדורו הם אופניים אגרסיביים - יש כאלה שעושים איתם ממש פרירייד.
הסטמפג´מפר הם אופני XC שיכולים לעשות גם AM.

שיטת המתלה זהה בשניהם.


חזרה לפורום