טקסט הודעת פורום
5/11/2010 6:08:00 AM
ערן ל
והלחץ?
נושא:
והלחץ?
תאריך:
5/11/2010 6:08:00 AM
מחבר/ת:
ערן ל
תודה..
מה לגבי הלחץ אוויר מספיק? יותר מידי?
אני 180 ושוקל 76
חזרה לפורום