הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 6:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  והלחץ?
נושא: והלחץ? תאריך: 5/11/2010 6:08:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

תודה..
מה לגבי הלחץ אוויר מספיק? יותר מידי?
אני 180 ושוקל 76


חזרה לפורום