הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 7:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי זה מספיק, ואולי אתה יכול להסתפק בפחות
נושא: לדעתי זה מספיק, ואולי אתה יכול להסתפק בפחות תאריך: 5/11/2010 7:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

תיזהר עם המוטורפטור מאחור. לחץ נמוך מדי לא יעשה לו טוב - בכל זאת הוא צמיג XC לא כבד. 40 נראה לי מספיק למשקלך. ואולי אפשר להוריד קצת.
מלפנים אתה יכול לדעתי להסתפק ב30,


חזרה לפורום