טקסט הודעת פורום
| 5/11/2010 7:02:00 AM |
|
נושא: לדעתי זה מספיק, ואולי אתה יכול להסתפק בפחות תאריך: 5/11/2010 7:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
תיזהר עם המוטורפטור מאחור. לחץ נמוך מדי לא יעשה לו טוב - בכל זאת הוא צמיג XC לא כבד. 40 נראה לי מספיק למשקלך. ואולי אפשר להוריד קצת. מלפנים אתה יכול לדעתי להסתפק ב30,
|
חזרה לפורום |
|
|