הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 7:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם אני בחרתי באופני FR שגם מאפשרים דיווש
נושא: גם אני בחרתי באופני FR שגם מאפשרים דיווש תאריך: 5/11/2010 7:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל כהמלצה גורפת זה בעייתי. לרוב הרוכבים אין שום צורך במפלצת FR - היא רק תעכב אותם בעליות (וזה יכול להיות מתסכל כשאתה רוכב עם אחרים), ולא לכולם היתרון בירידות יהיה משמעותי.


חזרה לפורום