טקסט הודעת פורום
| 5/11/2010 7:06:00 AM |
|
נושא: גם אני בחרתי באופני FR שגם מאפשרים דיווש תאריך: 5/11/2010 7:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל כהמלצה גורפת זה בעייתי. לרוב הרוכבים אין שום צורך במפלצת FR - היא רק תעכב אותם בעליות (וזה יכול להיות מתסכל כשאתה רוכב עם אחרים), ולא לכולם היתרון בירידות יהיה משמעותי.
|
חזרה לפורום |
|
|