הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 10:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Adir Cohen עם תוכן  שאלה מקצועית
נושא: שאלה מקצועית תאריך: 5/11/2010 10:55:00 AM
מחבר/ת: Adir Cohen

יש לי ג´אמיס XLT 2
השאלה היא כזו, במפרט המקורי של האופניים מציינים בולם קדמי של 130ממ
כרגע יש לי 120ממ ואני רוצה לשדרג למשהו מעל 140ממ
ניסיתי לחפש מידע לגבי זה על מנת להבין אם השלדה הזאת יכולה לקבל בולם גדול יותר מ 130ממ ולא מצאתי.
אולי מישהו מכיר/מבין ויכול לעזור לי בבקשה


חזרה לפורום