הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא מלך שלום עם תוכן  זנב קשיח
נושא: זנב קשיח תאריך: 5/11/2010 3:50:00 PM
מחבר/ת: שגיא מלך שלום

האם זנב קשיח יכול להיות טוב גם לביצועים של קפיצות או עדיף שיכוך מלא?


חזרה לפורום