טקסט הודעת פורום
| 5/11/2010 4:18:00 PM |
|
נושא: עזרה בבחירה תאריך: 5/11/2010 4:18:00 PM
מחבר/ת: יונתן עמית
speacialiezed או Gaint ? אותן מערכות (שתיהם של shimano ) לג´אינט יש ג´אנטים כפולים ולספשאלייזד יש בולם דיסק, בערך אותו משקל הספשייאלייזד עולות 1500 והג´איינט עולות בערך 1300 אחרי הנחה. מה כדי?
|
חזרה לפורום |
|
|