הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 4:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונתן עמית עם תוכן  עזרה בבחירה
נושא: עזרה בבחירה תאריך: 5/11/2010 4:18:00 PM
מחבר/ת: יונתן עמית

speacialiezed או Gaint ?
אותן מערכות (שתיהם של shimano ) לג´אינט יש ג´אנטים כפולים
ולספשאלייזד יש בולם דיסק, בערך אותו משקל
הספשייאלייזד עולות 1500 והג´איינט עולות בערך 1300 אחרי הנחה.
מה כדי?


חזרה לפורום