נושא: בודאי שיכול תאריך: 5/11/2010 5:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה רק מחייב אותך לשלוט טוב יותר בטכניקה.
כמובן שלא כל ז"ק מתאים - צריך גיאומטריה נוחה, בניה מספיק חזקה של השלדה, ורכיבים מתאימים.
אני מעדיף שיכוך מלא כי לפעמים אני עושה טעויות, ואז השיכוך יכול קצת לחפות עליהן (לא על הטעויות הגדולות, כמובן :dead: )
|