הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 6:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mano rozen עם תוכן  אשמח לקבל חוות דעת על המעצורים:shimano xt
נושא: אשמח לקבל חוות דעת על המעצורים:shimano xt תאריך: 5/11/2010 6:10:00 PM
מחבר/ת: mano rozen

אני מצאתי XT 4 PISTONS 2009 אז זה כן מיוצר................ :p


חזרה לפורום