טקסט הודעת פורום
5/11/2010 6:10:00 PM
mano rozen
אשמח לקבל חוות דעת על המעצורים:shimano xt
נושא:
אשמח לקבל חוות דעת על המעצורים:shimano xt
תאריך:
5/11/2010 6:10:00 PM
מחבר/ת:
mano rozen
אני מצאתי XT 4 PISTONS 2009 אז זה כן מיוצר................ :p
חזרה לפורום