הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 7:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ido ido עם תוכן  שאלה לגבי כיסא
נושא: שאלה לגבי כיסא תאריך: 5/11/2010 7:16:00 PM
מחבר/ת: ido ido

יש לי בעיה עם הכיסא של האופניים
כל פעם אחרי רכיבה אני מרגיש כאבים .
השאלה אם זה כיסא שהוא לא מספיק מקצועי או שזה קורה לכולם?
אם יש לכם המלצה לדגם של כיסא שימנע את הכאבים אני אשמח לשמוע.

תודה עידו


חזרה לפורום