טקסט הודעת פורום
| 5/11/2010 7:16:00 PM |
|
נושא: שאלה לגבי כיסא תאריך: 5/11/2010 7:16:00 PM
מחבר/ת: ido ido
יש לי בעיה עם הכיסא של האופניים כל פעם אחרי רכיבה אני מרגיש כאבים . השאלה אם זה כיסא שהוא לא מספיק מקצועי או שזה קורה לכולם? אם יש לכם המלצה לדגם של כיסא שימנע את הכאבים אני אשמח לשמוע.
תודה עידו
|
חזרה לפורום |
|
|