הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2010 11:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ברכיבות הראשונות זה קורה כמעט לכולם
נושא: ברכיבות הראשונות זה קורה כמעט לכולם תאריך: 5/11/2010 11:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הגוף מסתגל לזה.

אם זה נמשך - זה יכול להיות בגלל כסא לא מתאים (לאו דוקא לא איכותי) או בגלל כיוונון האופניים.

כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. יש כמה כאלה טובים, ואם יש משהו שאפשר להתאים באופניים, הם ידעו להנחות אותך.

מבחינת דגם של כסא - אני אוהב את WTB-PowerV - אוכף רחב וארוך, ומאוד נוח לרכיבה ממושכת, וגם לרכיבה בעמידה. קצת לא נוח להעביר את הגוף אל מאחוריו, אבל התרגלתי וזה לא מגביל אותי.


חזרה לפורום