טקסט הודעת פורום
| 5/11/2010 11:33:00 PM |
|
נושא: שיני פריילוף תאריך: 5/11/2010 11:33:00 PM
מחבר/ת: avi halima
שלום לכל החברים,יש לי נבה אחורית מסוג syncros factory ואחת משיני הפריילוף (אחת מתוך הארבע ) שחוקה ורציתי לדעת האם ניתן להשיג חליפי או אם יש מישהו שיכול ליצר שיניים כאלה . תודה לכל המגיבים
|
חזרה לפורום |
|
|