נושא: ביצועים טכנים ב Specialized Epic Expert Carbon תאריך: 5/12/2010 12:29:00 PM
מחבר/ת: ליאור פסואה
אהלן,
רציתי בבקשה את דעתכם לגבי האופניים שבנדון. כמה טכני אפשר ללכת איתם? מבחינת קפיצות (דרופים)? או שהם ממש לא בנויים לזה ויהרסו ?
בגדול אני רוכב XC, אבל אוהב גם לנצל מדרגות, באמפרים, תלוליות בוץ (לא גבוהות). לא מדובר בקפיצות גבוהות מדי, משהו כמו מטר-מטר וחצי לדעתי.
אשמח לקבל את חוות דעתכם. :)
|