הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2010 12:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור פסואה עם תוכן  ביצועים טכנים ב Specialized Epic Expert Carbon
נושא: ביצועים טכנים ב Specialized Epic Expert Carbon תאריך: 5/12/2010 12:29:00 PM
מחבר/ת: ליאור פסואה

אהלן,

רציתי בבקשה את דעתכם לגבי האופניים שבנדון.
כמה טכני אפשר ללכת איתם?
מבחינת קפיצות (דרופים)?
או שהם ממש לא בנויים לזה ויהרסו ?

בגדול אני רוכב XC, אבל אוהב גם לנצל מדרגות, באמפרים, תלוליות בוץ (לא גבוהות).
לא מדובר בקפיצות גבוהות מדי, משהו כמו מטר-מטר וחצי לדעתי.

אשמח לקבל את חוות דעתכם. :)


חזרה לפורום