הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2010 4:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  אספקט
נושא: אספקט תאריך: 5/12/2010 4:53:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

יש לשושלה חברים שלי את האופניים הללו
אופניים טובות אבל קצת כבדות.
מכלולים בסיסיים טובים.



חזרה לפורום