טקסט הודעת פורום
5/12/2010 4:53:00 PM
ערן ל
אספקט
נושא:
אספקט
תאריך:
5/12/2010 4:53:00 PM
מחבר/ת:
ערן ל
יש לשושלה חברים שלי את האופניים הללו
אופניים טובות אבל קצת כבדות.
מכלולים בסיסיים טובים.
חזרה לפורום