נושא: גלגלים ובולם תאריך: 5/12/2010 9:01:00 PM
מחבר/ת: idan 66
חשוב שתידע לפני שאתה בוחר גלגלים שיש 3 אופציות לציר של הגלגל הקדמי 9\15\20 מ"מ . היום הסטאנדרט לאופני שבילים \ אולמאונטן זה ציר 15 ,בשביל האופניים שאתה בונה בכל מקרה לך על ציר 15. אם אני הייתי במקומך הייתי הולך על שני מוצרים מוכחים ומוצלחים: סט גלגלים XT 776 עם ציר 15 מלפנים ובולם FOX FLOAT 150 15QR .
|