טקסט הודעת פורום
| 5/13/2010 12:07:00 AM |
|
נושא: הם שונים במטרה שלהם תאריך: 5/13/2010 12:07:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
הסטמפי אופני XC מעולות והאנדורו AM - רכבתי על שניהם (אם כי היו לי סטמפי כשנתיים).האנדורו יותר כבדות. השאלה מה אתה רוצה לעשות עם האופניים. במידה ולא שונו הגלגלים אזי החישוקים של הסטמפי קצת רכים לטעמי.
|
חזרה לפורום |
|
|