הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2010 12:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  הם שונים במטרה שלהם
נושא: הם שונים במטרה שלהם  תאריך: 5/13/2010 12:07:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי

הסטמפי אופני XC מעולות והאנדורו AM - רכבתי על שניהם (אם כי היו לי סטמפי כשנתיים).האנדורו יותר כבדות. השאלה מה אתה רוצה לעשות עם האופניים. במידה ולא שונו הגלגלים אזי החישוקים של הסטמפי קצת רכים לטעמי.


חזרה לפורום