הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2010 3:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  ממש לא!!!
נושא: ממש לא!!! תאריך: 5/14/2010 3:02:00 PM
מחבר/ת: idan 66

האופניים שציינת הם אופני xc תחרותיים בלבד (במיוחד גרסת הקרבון) אלו לא אופניים שמיועדים לרכיה טכנית ובטח שלא לדרופים של מטר וחצי..המקסימום שהם יכולים להתמודד איתו זה סינגלים זורמים. אופניים שיתאימו לדרישות שלך הם אופני אולמאונטן .


חזרה לפורום