נושא: ממש לא!!! תאריך: 5/14/2010 3:02:00 PM
מחבר/ת: idan 66
האופניים שציינת הם אופני xc תחרותיים בלבד (במיוחד גרסת הקרבון) אלו לא אופניים שמיועדים לרכיה טכנית ובטח שלא לדרופים של מטר וחצי..המקסימום שהם יכולים להתמודד איתו זה סינגלים זורמים. אופניים שיתאימו לדרישות שלך הם אופני אולמאונטן .
|