הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2010 10:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  על צמיגים לא הייתי חוסך
נושא: על צמיגים לא הייתי חוסך תאריך: 5/14/2010 10:12:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

וגם לא על כסא - זה הקשר הקבוע שלך עם האופניים. אם אתה מתכנן יותר מאשר סיבובים קטנים בשכונה, כדאי שהיה משה ידידותי. משומש אפשרי - בתנאי שהוא במצב טוב.

דוקא פדלים אפשר למצוא לא יקרים, אבל 150 לכל השלושה נשמע לי קצת מעט. אולי עם קצת סבלנות תוכל מצוא פדלים ואוכף, אבל כאמור, אם אתה לא רוצה לעצור כל הזמן לתקן פנצ´רים - תשקיע קצת יותר.


חזרה לפורום