נושא: לא הבנתי אתה בונה לבד את הגלגלים? יש לך את הידע? תאריך: 5/15/2010 7:17:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
בניית גלגלים דורשת המון ידע וניסיון. לא רבות החניות שיש בהם מכנואפן שיודע את המלאכה. זה נכון שבחנויות רבות יגידו לך אנו נבנה לך, השאלה אם הן בונות או....מוסרות את המלאכה לבעל מקצוע. לטעמי כדאי להתיעץ היטב לפני שאתה הולך להשקיע כסף ולוודא שמי שבונה לך את הגלגלים יודע (ו...באמת יודע) את המלאכה. ישנם כמה בוני גלגלים טובים בארץ שלדעתי כדאי להשקיע את הכסף בהם. הנה אחד מהם http://www.neilowheel.com/Page.asp?Pid=0.31&id=16 אתה יכול להרים לו טלפון וסתם להתייעץ.
|