טקסט הודעת פורום
| 5/15/2010 8:38:00 AM |
|
נושא: שאלה בנושא תאריך: 5/15/2010 8:38:00 AM
מחבר/ת: ניר בר
יש לי מסלול של 17 ק"מ שלוקח קצת פחות משעה, בכל פעם אני "מגלח" דקה או שתיים מהזמן הכללי ושם לב שבשעון הדופק גם הוצאתי פחות קלוריות. איך זה הגיוני? התנאים הכלליים פחות או יותר לא משתנים כגון טפמפרטורה, שעה ביום וכ"ו.
|
חזרה לפורום |
|
|