נושא: לא יודע מה בקשר למטר וחצי אבל.. תאריך: 5/15/2010 10:47:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
הנה סרטון שמצאתי שאולי יכול להמחיש קצת יותר.
http://www.youtube.com/watch?v=BMMSn_igXeE&feature=related
אם תראה יש שם כמה קפיצות שהוא עושה שלהערכתי מגיעות למטר.. אבל לדעתי הכי טוב לשאול את החברה במצמן, זה מוצר שהם מיבאים. (אני ממליץ על כרכור אם אתה יכול להגיע, ושמעתי רק דברים טובים על החנות שבקריות)
נ.ב. לדעתי בארץ נכנסים יותר מידי להגדרות, למשל המסלול שבסרטון בקלות ייכנס תחת ההגדרה AM בארץ, וכמו שזה נראה זהו מסלול XC. רק קצת חומר למחשבה ;)
|