טקסט הודעת פורום
| 5/15/2010 11:07:00 PM |
|
נושא: המלצה לתיקון בולם תאריך: 5/15/2010 11:07:00 PM
מחבר/ת: אלי ש
אני רוכב עם בולם קדמי Manitou R7.
הבולם עבד טוב עד אשר דלף ממנו כל השמן בפתאומיות.
אשמח לדעת עם מישהו נתקל בבעיה דומה וגם אשמח לקבל המלצה לחנות שמתמחה בתיקון בולמים במרכז.
איליה
|
חזרה לפורום |
|
|