טקסט הודעת פורום
5/16/2010 7:56:00 AM
איתן ברמן
שמעתי רבות וטובות על "שיפ"
נושא:
שמעתי רבות וטובות על "שיפ"
תאריך:
5/16/2010 7:56:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
לא מנסיון אישי - אני מטפל בבולמים שלי בעצמי - אבל כמה וכמה חברים יצאו משם מאושרים עד הגג:
http://www.sheeep.co.il
חזרה לפורום