נושא: פנימיות תאריך: 5/16/2010 8:04:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, לדעתי עם "2.35 תרגיש בהבדל.
אם אתה לא סובל כרונית מפנצ´רים, הרזרבית בהחלט יכולה להיות פנימית רגילה, "2.35. בניפוח ל"2.5 היא תהיה מועדת יותר לפנצ´רים, אבל זה סיכון שאפשר לקחת, אם פנצ´רים זה לא עניין יומיומי. לטיולים ארוכים הייתי בכל זאת ממליץ לקחת פנימית DH עבור הקדמי.
עוד טיפ לגילגול - מרח טלק על הפנימית לפני הרכבתה. זה מקטין את החיכוך בין הפנימית לצמיג, ומשפר מעט את הגילגול.
|