הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2010 8:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  פנימיות
נושא: פנימיות תאריך: 5/16/2010 8:04:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, לדעתי עם "2.35 תרגיש בהבדל.

אם אתה לא סובל כרונית מפנצ´רים, הרזרבית בהחלט יכולה להיות פנימית רגילה, "2.35. בניפוח ל"2.5 היא תהיה מועדת יותר לפנצ´רים, אבל זה סיכון שאפשר לקחת, אם פנצ´רים זה לא עניין יומיומי. לטיולים ארוכים הייתי בכל זאת ממליץ לקחת פנימית DH עבור הקדמי.

עוד טיפ לגילגול - מרח טלק על הפנימית לפני הרכבתה. זה מקטין את החיכוך בין הפנימית לצמיג, ומשפר מעט את הגילגול.


חזרה לפורום