נושא: עם כל הכבוד למנהל השיווק שלהם תאריך: 5/16/2010 8:21:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני נוטה להאמין לחברים שהיו שם ומדווחים. והדיווחים של החברים מדברים על מסלול מהיר מאוד, עם כמה אלמנטים פה ושם. זה יכול להיות כיף - אבל רחוק מלהיות מסלול FR.
שאלתי את לואי (ולא קיבלתי תשובה) כדי לודא תיאורים קודמים שקיבלתי.
אם יש לך דיווחים שאינם באים ישירות מהמשווק, אני קשוב.
|