נושא: אני לא מומחה, אבל מה שעושה דני מקאסקיל תאריך: 5/16/2010 8:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה טריאל - והאופניים שונים לחלוטין מכל מה שהוצע לך. והם בלי בולם זעזועים...
אני ממליץ לך לנסות להתייעץ עם שרון תרשיש (ירום הודו) - מבחינתי הגורו הישראלי בטריאל. בפעם האחרונה שהתעדכנתי הוא עבד כמכונאי בחנות מוטו-אופן בנתניה, עם גיחות מזדמנות ל"בייקלאב" בתל-אביב. נסה לתפוס אותו טלפונית באחת מהחנויות האלה. הוא שולט.
בהצלחה
|