הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2010 10:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  יש לי גו´ס שרשום עליה 1.75-2.15
נושא: יש לי גו´ס שרשום עליה 1.75-2.15 תאריך: 5/16/2010 10:21:00 AM
מחבר/ת: t g

האם זה יספיק לחירום?
או שאני "חייב" לקחת עבה יותר?
חשבתי לעצמי שמקסימום אני ארכיב אותה-כמה שתחזיק-תחזיק.
היא נישארה לי מהאופניים AM הקודמים שלי



חזרה לפורום