טקסט הודעת פורום
| 5/16/2010 10:21:00 AM |
|
נושא: יש לי גו´ס שרשום עליה 1.75-2.15 תאריך: 5/16/2010 10:21:00 AM
מחבר/ת: t g
האם זה יספיק לחירום? או שאני "חייב" לקחת עבה יותר? חשבתי לעצמי שמקסימום אני ארכיב אותה-כמה שתחזיק-תחזיק. היא נישארה לי מהאופניים AM הקודמים שלי
|
חזרה לפורום |
|
|